Nowy początek

Witajcie!
Mam na imię Justyna i chcę Was powitać na moim blogu, na którym zazwyczaj będą się pojawiać recenzje książek, podsumowania czytelnicze, może jakieś challenge? Kto wie. Założyłam go, aby móc dzielić się moją opinią z większą liczbą osób, poznawać również opinie innych na temat książek i nie tylko. Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać i dzielić się ze mną swoimi osiągnięciami czytelniczymi. To na razie tyle, wkrótce pojawi się pierwsza recenzja.

Trzymajcie się ciepło w tę nieciekawą (przynajmniej u mnie) pogodę ;)
Buziaki, J.

Komentarze

  1. U mnie też je nieciekawa pogoda, ciągle deszcz :(
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ;)!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jestem dziwna, ale kocham deszcz! Pod warunkiem, że pada gdy nie jestem na żadnym wyjeździe :D
      Dziękuję bardzo ! <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty